معرفی خودرو

VX

تجربه پیشرفته خودرویی که توسط فناوری هدایت می شود.

نوع موتور

۴ سیلندر

حجم موتور

1998 cc

حداکثر قدرت

۲۵۷ اسب بخار

گشتاور

۴۰۰ نیوتن متر

طراحی هوشمند

هنر با عملکرد روبرو می شود

محصول جدید نمایندگی اکستریم با طراحی بخش جلوی خودروی VX به طرز چشمگیری تغییر کرده و الگوهای جدیدی در ظاهر آن به کار گرفته شده است. این تغییرات شامل تغییر در طرح جلو پنجره خودرو می‌شود؛ جایگزینی نوارهای افقی در نسخه قبلی با نوارهای عمودی در نسخه جدید، از جمله تغییراتی است که اعمال شده است. همچنین، طراحی سپر و کاست‌های چراغ‌های جلو، با تطابق به سبک طراحی تیگو ۸ پرو، نیز تغییر کرده است.

 

چرخ های آلیاژی 20 اینچی

رینگ های آلیاژی 20 اینچی دو رنگ به طور خاص برای VX طراحی شده اند. تمامی نسخه های SUV مجهز به تایرهای کانتیننتال هستند.

چراغ جلو فول ال ای دی + چراغ روز LED (DRL)

چراغ‌های جلوی تمام ال‌ای‌دی VX SUV با چراغ‌های پیچ‌ها و چراغ‌های راهنما پویا تکمیل می‌شوند. چراغ های روشنایی روز زیر نیز دارای فناوری LED هستند.

IHC- کنترل هوشمند نور بالا

با VX SUV، رانندگی در شب یک تجربه خوشایند خواهد بود: تمام تغییرات خودرو به کنترل خودکار نور بالا مجهز هستند. بنابراین بازی با نام «همه چیز را ببین و هیچ کس را کور نکن» دیگر دغدغه شما نیست.

طراحی هوشمند

هنر طراحی داخلی فضا

تغییرات در داخلی اکستریم VX، نسبت به تغییرات خارجی، به میزان بیشتری صورت گرفته است. بخش اصلی داخل این خودرو از یک نمایشگر بزرگ تشکیل شده است که اطلاعات را به هر دو سرنشین خودرو ارائه می‌دهد. این نمایشگر از سمت راننده شروع شده و در بخش وسیع و بلند از وسط داشبورد قرار گرفته و سپس به سمت دیگر از خودرو ادامه می‌یابد.

 

 

فرمان دوشاخه با جایگاه مخصوص دست، یکی از المان‌های جدید در طراحی خودروهای اکسید است که در مدل اکستریم VX نیز مشاهده می‌شود. تریم کابین نیز از چرم ساخته شده و دارای ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای تیره و مشکی است. مانند اکثر خودروهای جدید چینی، دکمه‌های فیزیکی به حد امکان از کابین حذف شده و به جای آن، تنظیمات لمسی در نظر گرفته شده است.

صندلی های چرمی

فضای داخلی اکستریم vx به لطف مواد درجه یک و صندلی‌های چرمی منحصربه‌فرد LEAR، راحتی منحصر به فردی را برای همه فراهم می‌کند.

سانروف پانوراما

اگر در باران رانندگی می‌کنید، سانروف به طور خودکار بسته می‌شود زیرا فقط می گویید “باران است”. علاوه بر کنترل صوتی، می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل یا کلید، کنترل از راه دور را روی سانروف نیز اعمال کنید.

تهویه مطبوع برقی سه منطقه + تهویه صندلی های جلو

تمام نسخه‌های شاتل فضایی پرچمدار اکستریم vx به کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای با سیستم یونیزاسیون و تصفیه هوا اختصاصی و صندلی‌هایی با عملکرد گرمایش و تهویه مجهز هستند.

فن آوری

متصل، قابل حس، ظریف

VX یک SUV مقرون به صرفه است که از موتور 2.0 سی سی توربو نیرو می گیرد.  xtrim vx دارای ویژگی‌هایی مانند کاپوت آکوستیک، پایه بازو مرکزی، دوربین 360 درجه، ABS (سیستم ترمز ضد قفل)، LKA (سیستم کمکی حفظ مسیر) و سایر موارد است.

 

رادیو، بلوتوث، USB با سیستم صوتی

حس فضای داخلی ممتاز با آکوستیک قطعات Arkamys و Sony از 8 بلندگو تکمیل می شود. صرف نظر از پیکربندی انتخاب شده، سیستم صوتی TXL به روز شده صدایی واضح و دقیق را به سرنشینان کابین می دهد.

دو صفحه نمایش لمسی خازنی 12.3 اینچی

غالب بی چون و چرای قسمت جلوی کابین یک خوشه چند رسانه ای متشکل از دو صفحه نمایش عریض است (صفحه سمت راست حساس به لمس است). قطر هر کدام 12.3 اینچ و وضوح 1920 * 720 پیکسل است.

شارژ بی سیم

با TXL به روز شده، می توانید کابل های شارژ را برای همیشه فراموش کنید. شارژ القایی در تونل مرکزی به سرعت ابزار را تغذیه می کند: از این پس همیشه آنلاین خواهید بود.

با نوآوری امروز
امکانات فردا را تجربه کنید.

سیستم های کمک راننده هوشمند

جلو & سنسور پارک عقب

این ویژگی می تواند اشیاء جلو و عقب خودرو را در هنگام پارک تشخیص دهد و در صورت شناسایی یک یا چند شی، هشدارهای صوتی ارائه می دهد.

سیستم کمکی ترمز (BAS)

این عملکرد ایمنی می تواند فاصله توقف خودروی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این سیستم تشخیص می دهد که به قدرت کامل ترمز نیاز است و به طور خودکار فشار ترمز را تا آستانه ABS افزایش می دهد و در حالی که پدال ترمز را پایین نگه می دارید به این کار ادامه می دهد.

ایربگ جلو (راننده و سرنشین) & سمت + جلو & پرده کناری

در صورت خطر، ما قادر به پیش بینی جهت برخورد نیستیم. نترسید زیرا EXEED محافظت همه جانبه را برای شما فراهم می کند. شش کیسه هوا شامل کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی جلو، کیسه هوای پرده ای جانبی عقب است

مشخصات فنی 

ویژگی های برجسته

4970*1940*1788 mm

L*W*H

192 Kw/rpm

حداکثر قدرت

2900 mm

فاصله بین دو محور

65 L

ظرفیت مخزن سوخت

8.5 لیتر/100 کیلومتر

مصرف روغن جامع

  • موتور
    نوع موتور ۴ سیلندر حجم موتور 1998 cc
    حداکثر قدرت ۲۵۷ اسب بخار گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر
    انتقال قدرت دیفرانسیل جلو گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه تر
    استاندارد آلایندگی یورو ۶ حجم باک ۸ لیتر در هر صد کیلومتر
  • آپشن های خودرو
    کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای سیستم صوتی سونی Sony
    ترمز و پایداری ABS – EBD – BA – TCS – ESP – HSA – HDC