حضور گروه خودرویی آسا، نمایندگی رسمی فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تبریز

به گزارش روابط‌ عمومی گروه صنعتی فردا موتورز، نمایشگاه خودروهای سبک‌وسنگین تبریز از روز سه‌شنبه 12 دی ماه شروع به کار کرده است. گروه صنعتی فردا که با عرضه محصولات مختلف سواری از جمله فردا 511، SX5 ،T5‌ و محصول لوکس سوبا M4 و عرضه کشنده‌های تک‌محور و جفت‌محور خود با برند فردا دیزل جایگاه خود را در میان خودروسازان خصوصی ثبیت کرده و طی سالیان اخیر حضور مستمر و مداومی در نمایشگاه‌های خودرویی داشته است، این بار با نمایش خودروهای جدید وارداتی برخوردار از فناوری‌های پیشرفته و پیشرو حضوری متمایز و پرقدرت را در نمایشگاه خودرو تبریز تجربه خواهد کرد.

رونمایی از جیلی جئومتری c

گروه خودرویی آسا، یکی از نمایندگان فردا موتورز در تبریز است که در این نمایشگاه نیز حضور فعال داشته و بازدیدکنندگان فرصت بازدید از جدیدترین محصولات را در اختیار خواهند داشت. اما در روز نخست این نمایشگاه افراد توجه بیشتری به غرفه فردا موتورز داشتند، تا جایی که بازدیدکنندگان فرصت بازدید از خودرو جئومتری C به‌عنوان جدیدترین خودرو تمام برقی وارد شده به بازار ایران را به دست آوردند.

جئومتری که زیرمجموعه برند تخصصی جیلی برای خودروهای برقی محسوب شده و در بازارهای زیادی عرضه شده است. شرکت فردا موتورز، کامل‌ترین نسخه جئومتری C را به ایران وارد کرده که دارای سقف شیشه‌ای با پرده برقی، کنترل سرعت تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، دستگیره‌های جمع‌شونده برقی، فناوری LED چراغ‌ها، تریم داخلی چرم و امکانات متنوع بیشتری است. در واقع این خودرو پیشرفته‌ترین خودروی برقی فعلی ایران محسوب می‌شود، زیرا با استفاده از فناوری‌های ولوو و جیلی طراحی شده و بر اساس استانداردهای اروپایی ساخته شده است.

خودروی تمام برقی جیلی

همچنین در این نمایشگاه، کشنده تک‌محور فردا دیزل باقدرت موتور ۵۶۰ اسب بخار و کشنده جفت محور باقدرت موتور ۵۵۰ اسب بخار در غرفه گروه صنعتی فردا به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از محصولات فردا موتورز می‌توانند از 12 تا 15 دی ماه 1402 به نمایشگاه خودرو تبریز سالن امیرکبیر مراجعه کنند.

برای دریافت به‌روزترین اخبار در صنعت خودرو ما را دنبال کنید.