نمایندگی فونیکس تبریز

گروه خودرویی آسا، نمایندگی 550 مدیران خودرو

درباره آسا

گروه خودرویی آسا، یکی از نمایندگان برتر فونیکس تبریز است. این شرکت با داشتن کادر مجرب و متخصص و سابقه نیم قرن تجربه در صنعت خودرو، تمامی خودروهای برند فونیکس را به صورت نقد و اقساط در شهر بزرگ تبریز به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.
کارشناسان ما در گروه خودرویی آسا در کنار شما مشتریان عزیز هستند تا با توجه به هزینه و بودجه‌تان از بین تمامی خودروهای موجود برند مدیران خودرو بهترین انتخاب را داشته باشید.

بنر سوشال گروه خودرویی آسا

نمایندگی فونیکس:
تبریز، ولیعصر، سعدی شمالی

خدمات پس از فروش:
تبریز، میدان بسیج به طرف هتل مرمر، روبروی پمپ بنزین

لوگو فونیکس

برند فونیکس

شرکت مدیران خودرو سال‌ها پیش فعالیت خود را با عرضه نسخه کپی‌شده دوو ماتیز یا همان چری کیو کیو به نام MVM110 در کشور شروع کرد و رفته‌رفته محصولات متنوع‌تری از کمپانی چینی چری را با برند ام وی ام و بعدها با نشان چری در اختیار خریداران ایرانی گذاشت. پس از تشدید دور دوم تحریم‌ها کلیه محصولات چری برای مدتی در ایران با همان نام و نشان ام وی ام فروخته شدند تا آن‌که در سال ۱۴۰۰ شرکت مدیران خودرو تصمیم گرفت برند فونیکس را برای عرضه محصولات لوکس خودش تاسیس کند.

فونیکس و مدیران خودرو تلاش می‌کند تا با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی محصولاتی با استانداردهای بالا، طراحی مدرن و قیمت مناسب برای مشتریان طراحی و ارائه دهند. کارایی بهینه و طراحی زیبا، ایمنی بالا، طراحی مدرن با رویکرد بازاریابی مؤثر، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مهمتر از آن آسایش و رضایت مشتریان از دیگر ویژگی‌های مهم این خودرو لوکس و محبوب محسوب می‌شود.

همین ویژگی‌ها باعث شده است تا محصولات برند فونیکس و مدیران خودرو در بازار خودروسازی ایران نیز موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کند و رضایت مشتریان را به دست آورد. البته ناگفته نماند که ارائه خدمات پس از فروش مناسب و استراتژی‌های بازاریابی قوی نیز از عوامل مهم و کلیدی موفقیت این برند در ایران بوده است.

لیست خودروهای فونیکس

این محصول، اولین خودرو پلاگین‌ هیبرید مونتاژ داخل است و قوی‌ترین مونتاژ نیز محسوب می‌شود. این خودرو در نمای ظاهری مشابه تیگو 8 پرومکس است و با نسخه پرو تفاوت‌هایی ازجمله چراغ‌های عقب و جلوپنجره دارد و در داخل کابین نیز سطح امکانات آن مشابه تیگو 8 پرومکس است.

از نظر طراحی خارجی، فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس هیچ تفاوت خاصی نسبت به دیگر اعضای خانواده تیگو 8 ندارد و به جز برچسب‌های بدنه و چند تغییر کوچک، مشخصه منحصربه‌فردی را در ظاهر آن نمی‌بینیم.
نمای داخلی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس نیز برخلاف نمای خارجی آن، تغییرات بیشتری را نسبت به نسخه‌های درون‌سوز تجربه کرده است.

تیگو ۸ پرو مکس به‌عنوان لوکس‌ترین محصول برند فونیکس، با موتور قدرتمند و بهره‌گیری از سیستم دو دیفرانسیل، یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار است. این خودرو توانسته ترکیب مناسبی از امکانات رفاهی و ایمنی، فضای داخلی بزرگ و جذاب و توانایی‌های حرکتی را ارائه کند.
فونیکس تیگو 8 پرومکس IE در قسمت جانبی، ظاهری همانند دیگر شاسی بلندهای متوسط این رده دارد.

فونیکس در طول دهه‌های گذشته با استخدام طراحان مشهور از شرکت‌های مختلف، موفق شده است تا خودروهایی با کابین زیبا خلق کند. حتی محصولات اقتصادی فونیکس نیز فضای داخلی زیبایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که این مزیت به لطف تجربه طراحان پدید آمده است. بدیهی است که خودروهای بالارده فونیکس همچون فونیکس تیگو 8 پرومکس IE، کابین زیباتری خواهند داشت.

Tiggo 7 Pro سبک و عملکرد را دوباره به تصویر می‌کشد و با فناوری نوآورانه پیشرفته که به طرز ماهرانه‌ای برای غنی‌تر کردن مسیر سفر شما یکپارچه شده است، ظرافت را ارائه می‌دهد. طراحی همه‌جانبه ممتاز و جدیدترین فناوری‌های خودرو، بیرونی محکم و در عین حال برازنده را که در آن اعتماد به نفس با تطبیق پذیری روبرو می‌شود، کشف کنید.
آسایش خانواده‌تان را با لذت‌های متفکرانه روزمره که به‌طور یکپارچه با هم در هم تنیده شده‌اند، افزایش دهید تا تجربه‌ای از تجملات ناب را در کابین ایجاد کنید. Tiggo 7 Pro MAX یک ماجراجویی واقعی اتومبیل را ارائه می‌دهد که برای ایجاد لحظات فراموش نشدنی برای شما و عزیزانتان طراحی شده است.

FX در زیر نمای آینده نگر خود حاوی جدیدترین راه‌حل‌های طراحی، اتصالات و ویژگی‌های ایمنی در جاده‌های امروزی است. شکل منحصربه‌فرد FX نه‌تنها آن را از سایر خودروها متمایز می‌کند، بلکه با کاهش کشش و بهبود هندلینگ به بهبود عملکرد آن نیز کمک می‌کند. داشتن یک FX با شکل متمایزش مطمئناً شما را از بقیه متمایز می کند. فضای داخلی FX با تمرکز بر راحتی ساخته شده است و نوآوری‌‌‌های مدرن را با رابط‌های کاربرپسند ترکیب می‌کند. هر جزئیات، از مواد با کیفیت بالا گرفته تا نشیمنگاه و ارگونومی با طراحی مدبرانه، فضایی از لذت و آرامش را ایجاد می‌کند. هنگامی که به داخل FX قدم می‌گذارید، با فضایی مواجه می‌شوید که شما را به لذت بردن از سفر دعوت می‌کند و می‌دانید که ایمنی شما در اولویت است.

آریزو 8 محصولی است که برای به چالش کشیدن بازار سدان‌ها طراحی شده و گواهی بر تعهد فونیکس به نوآوری و کیفیت است. آریزو 8 با طراحی شیک و قابلیت‌های پیشرفته، تجربه رانندگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. موتور با کارایی و قدرت بالا در کنار فضای داخلی راحت و جادار، راحتی را در هر سفر تضمین می‌کند. آریز 8 فراتر از یک خودرو، بیانیه‌ای در مفهوم سبک و پیچیدگی طراحی است. فرقی نمی‌کند در خیابان‌های شهر پیمایش کنید یا مشغول کاوش در جاده‌ها باشید آریزو 8 برای شما یک همراه عالی است. آریزو 8 با پرده‌برداری از کمال و فناوری پیشرفته، تعالی خودرو را با ویژگی‌های خارق‌العاده خود بازتعریف می‌کند.
آریزو 8 علاوه بر طراحی جذاب خارجی، دارای طراحی داخلی زیبا و جذابی نیز می‌باشد. این طراحی با استفاده از مواد با کیفیت و خظوظ ظریف و مدرن، فضایی لوکس و اسپرت برای راننده و سرنشینان آن فراهم آورده است.

جدیدترین عضو خانواده مدیران خودرو، آریزو 6 جی تی است. آریزو 6 جی تی به عنوان نسخه‌ای از متفاوت از سری محصولات آریزو 6 در بازار حضور خواهد یافت. آریزو 6 جی تی به عنوان نسخه هیجان‌انگیز و اسپرت این خودرو ایفای نقش می‌کند.
طراحی جسورانه آریزو 6 جی تی فصل تازه‌ای در طراحی خودروهای اسپرت است. جلو پنجره بزرگ و مشکی با طرحی جذاب، چراغ‌های LED عقب و جلو از جمله ویژگی‌های برجسته ظاهری این خودرو هستند.
آریزو 6 جی تی با نمای خارجی چشم‌نواز خود، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این خودرو با طراحی خاص خود، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک سدان اسپرت و زیبا هستند.

پس از موفقیت نسبی آریزو 6 و در راستای سیاست عرضه خودروهای لوکس‌تر و مجهزتر چری با پسوند پرو، مدیران‌ خودرو از سدان جدید خود بنام “آریزو 6 پرو” رونمایی کرد.

آریزو 6 از طراحی زیبا و هیجان‌انگیزی برخوردار بود و توانست به کمک همین جذابیت‌های ظاهری نظرات بسیاری را به خود جلب نماید.

اولین و مهم‌ترین مورد نشانگر پشت‌آمپر می‌باشد که از صفحه ترکیبی به یک پنل تمام دیجیتال بزرگ تغییر ماهیت داده است.

یکی از چالش برانگیزترین امور در رانندگی در شهرهای شلوغ، خروج به صورت دنده عقب از پارک می‌باشد، خصوصا اگر خودرو در کنار یک خیابان شلوغ و پر تردد پارک شده باشد. در این زمان سیستم RCTA با اسکن فواصل جانبی انتهای خودرو در صورت مشاهده هر جسم متحرکی نسبت به اعلام هشدار صوتی به راننده اقدام می‌نماید.

support

درخواست مشاوره

ثبت‌نام خودرو

در صورت علاقه به خرید اینترنتی خودروهای فونیکس، شما می‌توانید از طریق نمایندگی فونیکس تبریز یعنی گروه خودرویی آسا، ثبت‌نام کنید و خودروی موردپسند خود را صاحب شوید.